Gminny System Powiadamiania SMS

Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą uruchamia Gminny System Powiadamiania SMS. Usługa ma na celu skuteczne i sprawne przekazywanie informacji ważnych dla mieszkańców naszej gminy. Informacje które będą przekazywane będą bezpłatne dla odbiorców i będą zawierać komunikaty m.in.

sms 3

   1. informacje pogodowe (gwałtowne burze, przymrozki, zagrożenia pożarowe,itp)

   2. informacje o  terminach opłat   (podatek, opłata za śmieci, akcyza )

   3. szkolenia, wyjazdy kursy (m.in dla rolników) 

   4. imprezy i wydarzenia na terenie gminy

   5. bieżące informacje dla mieszkańców

   6. informacja o przerwach i awariach m.in. w dostawach wody, prądu

   7. informacje o jakości dostarczanej wody

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie odpowiedniego oświadczenia które jest dostępne w UG , pokój nr 5, u Sołtysów oraz do pobrania ze strony internetowej www.solec.p Do POBRANIA