Gminny System Powiadamiania SMS
Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą uruchamia Gminny System Powiadamiania SMS. Usługa ma na celu skuteczne i sprawne przekazywanie informacji ważnych dla mieszkańców naszej gminy. Informacje które będą przekazywane będą bezpłatne dla odbiorców i będą zawierać komunikaty m.in.
1. informacje pogodowe (gwałtowne burze, przymrozki, zagrożenia pożarowe,itp)
2. informacje o terminach opłat (podatek, opłata za śmieci, akcyza )
3. szkolenia, wyjazdy kursy (m.in dla rolników)
4. imprezy i wydarzenia na terenie gminy
5. bieżące informacje dla mieszkańców
6. informacja o przerwach i awariach m.in. w dostawach wody, prądu
7. informacje o jakości dostarczanej wody
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie odpowiedniego oświadczenia które jest dostępne w UG , pokój nr 5, u Sołtysów oraz do pobrania ze strony internetowej www.solec.pl Do POBRANIA